piątek, 6 listopada 2015

100pompek.pl

Jak wiadomo samym bieganiem nie rozbudujemy mięśni klatki piersiowej jak u brada pitaa w podziemnym kręgu. Nawet jak nie zależy nam na własnym wyglądzie mięśni to lepiej przyjrzeć się treningowi siłowemu. Silne mięśnie pomogą nam lepiej znosić obciążenie treningowe jakie sobie zaserwujemy biegając oraz pozwolą uniknąć kontuzji. Ja jestem z osób za leniwych na siłownie i wykupywaniu na nią karnetu. Może też szkoda mi pieniędzy na dodatkowe zajęcia. Dlatego wpadłem na świetny pomysł aby zacząć ćwiczyć w domu. Nawet jak mi to zajmuje czasem 15 min to uważam, że lepsze to niż miałbym tylko oglądać telewizję, a mogę robić jedno i drugie. Jest wiele ćwiczeń opisanych na temat takiego treningu w domu jak na przykład mobilna siłownia Sebastiana Coe. Ja z kolei trafiłem na stronę www.100pompek.pl . Program jest dość prosty. Wystarczy zrobić sobie po krótkiej rozgrzewce test ile jesteśmy w stanie zrobić pompek za jednym razem a następnie dobrać przedział od którego rozpoczniemy nasz trening. Jeśli nie macie ułożonego własnego treningu siłowego jest to świetna alternatywa. Może nie zbuduję tym super wielkich mięśni, ale mam nadzieje, że mi się poprawi siła rąk i trochę wygląd klatki piersiowej, Od dzieciństwa mam taki problem, że wyglądam jakbym nie jadł od wielu dni. Mogę za taki stan rzeczy winić tylko siebie bo Bartek lubił biegać i uciekał od innych ćwiczeń na wf=fie w szkole, Na siłowni wskakiwałem na bieżnie, którą ja akurat bardzo lubiłem w przeciwieństwie do innych biegaczy. No ale teraz chciało by się pobiegać w koszulce bez rękawów to zaprzyjaźniam się na nowo z treningiem siłowym. Oby przez zimę przybyło parę cm w bicepsie...:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz