czwartek, 5 listopada 2015

O czym jest ten blog

Za oknem robi się ciemno coraz szybciej. Ja z braku zajęć pomyślałem dlaczego by nie sprawdzić jak wygląda prowadzenie bloga. Podobno nawet można na tym zarobić jak ktoś podchodzi do tego profesjonalnie. Na informatyce się nie znam bo swoje lata szkolne z tego przedmiotu przegrałem w cs'a. Ale po szybkim wpisaniu blog w google trafiłem od razu na darmowe narzędzie do prowadzenia bloga od wujka google. Ok, fajna historia, ale o czym to będzie pewnie wielu z was się zastanawia. Nazwa bloga mówi sama za siebie. Na blogu będę umieszczał wszelkie ciekawostki na temat biegania i z nim związanych ćwiczeń oraz planów treningowych. Od literatury godnej polecenia po własne treningi. Nie jestem czołowym maratończykiem i ekspertem od treningu. Po prostu zawsze lubiłem ten sport. Biegam od jakiegoś roku po bardzo długiej przerwie od wszelkiej aktywności fizycznej. Cały organizm i aparat ruchu mocno się buntował przed treningiem jaki sobie planowałem narzucić. Nie możliwością było dla mnie pokonać 5 km w tempie ponad 6min/km. Robiłem na tym dystansie z 2, 3 przerwy i zastanawiałem się jak można tak zdziadzieć. Mogłem po kilku treningach w ciepłe letnie dni wyrzucić buty treningowe do kosza albo zacząć szukać informacji jak trenować i robić to systematycznie. Może nie przebiegłem jeszcze maratonu, nie biegam w tempie 3:20/km, za to trenuje systematycznie bieganie, dorzuciłem ćwiczenia siłowe, rozciąganie, przeczytałem kilka książek o bieganiu. Z 5 km jestem teraz w stanie przebiec 15km. Po drodze łapały mnie lekkie kontuzje, ale jakoś sobie z nimi radziłem. Obecnie odczuwam jakieś dolegliwości łydek, piszczeli. Jak sobie z nimi poradzę to zabieram się za plan pod 10km. Wiem mógłbym od razu trenować do półmaratonu, ale chce to zrobić z głową. Zacznę od jakiegoś startu na 10km a w dalszej kolejności będę chciał poprawić wynik pod ten dystans. Moim marzeniem jest szybkie bieganie. Czy mój organizm potrafi szybko biegać? Nie wiem, Sprawdzę To !


0 komentarze:

Prześlij komentarz